اهمیت گردشگری و توریسم آسمونی
انتشار: آذر 25، 1399
بروزرسانی: 25 آذر 1404

اهمیت گردشگری و توریسم آسمونی

اهمیت گردشگری و توریسم آسمونی

در واقع، ورود هوش مصنوعی به پروسه معمول آژانس ها، آن ها را به آژانس های مسافرتی هوشمندی تبدیل می کند که مزیت رقابتی بیشتر، تعامل بهتر با مشتریان و سرعت، اتوماسیون سازی و بهره وری بیشتری دارند. با در نظر گرفتن این اصل، منظور از هوش مصنوعی (AI) شبیه سازی هوش انسان در ماشین هایی است که برنامه ریزی شده اند تا مانند انسان فکر کنند و با اطلاعاتی که جمع آوری می کنند، مدام خود را بهبود ببخشند. این اصطلاح، درباره هر ماشینی که ویژگی های انسانی مانند یادگیری و حل مسئله را داشته باشد به کار می رود؛ به عبارتی هوش مصنوعی به ماشین ها قدرت فکر کردن و یادگیری می دهد.

  • به عنوان مثال تا قبل از پیدایش اینترنت، اگر به دنبال یک مقصد گردشگری برای سفر بودید، با چالش های فراوانی رو به رو می شدید و مجبور بودید با پرس وجو از اطرافیان به نتایج محدودی دست یابید.
  • بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود \xa0آن را دانلود و دریافت نمایید .
  • همچنین اگر علاقمند به همکاری با آریامدتور در این زمینه هستید، می توانید از طریق ایمیل با تیم لجستیک مجموعه در ارتباط باشید و رزومه خودتون رو برای ما ارسال فرمایید.
  • از نظر کاربردی، یکی از راه های توسعه گردشگری ورودی و تلاش برای افزایش مخارج گردشگران \u200fاز طریق تنوع بخشیدن به محصول گردشگری میباشد.
  • نکته حائز اهمیت این است که گردشگری نسبت به سایر صنایع از لحاظ سرمایه گذاری احتیاج به منابع درآمدی و منابع ارزی کمتری دارد و به نسبت سرمایه گذاری انجام شده منافع و درآمد های بیشتری را در مقایسه با سایر بخش ها نصیب دولت ها می کند.
  • هنگام ساخت عنوان صفحه، به ویژگی هایی فکر کنید که ان صفحه را منحصر به فرد و متفاوت از بقیه می کند.

تقریباً همه ی ما در طول زندگی خود چندین بار به گشت و گذار و مسافرت رفته ایم، امّا برخی از ما از نکات مهم قبل از سفر آگاهی نداریم. گردشگری و جهانگردی یک صنعت بسیار پویا با زمینه ای رقابتی است که با توجه به تغییر سلایق گردشگران باید خود را تغییر دهد و بر اساس رضایت و لذت بردن آنها تطبیق یابد. این سازمان برای تسهیل دستیابی به امکانات گردشگری و فرهنگی و فعالیت های تفریحی به اعضای جوان خود کارت شناسایی ارائه می دهد. یکی از تصورات غلط درباره رشته گردشگری این است که آن را پر از سفر و تفریح بدانیم. در حالی که دقیقاً مانند سایر رشته ها شما قرار است در دانشگاه واحدهای نظری مختلف را یکی پس از دیگری طی کرده و در نهایت به عنوان کارشناس گردشگری از دانشگاه فارغ التحصیل شوید. البته نمی توان کتمان نمود که آینده شغلی رشته گردشگری می تواند به همان جذابیت تصورات درباره این رشته باشد.

دانلود رایگان مقاله کاربردهای فناوری اطلاعات در هتلداری و گردشگری

به عنوان مثال در موزه \u200fها و آثار تاریخی می \u200fتوان از این فناوری استفاده کرد و با استفاده از عینک\u200f ها و یا اپلیکیشین\u200f های موبایل توانمند شده با واقعیت افزوده، اطلاعات مربوط به هر یک از اشیاء و مکان\u200f های خاص منطبق با آن قابل رؤیت شود. ترجمه\u200f توضیحات و تعاملات مجازی با اشکال تاریخی با استفاده از این فناوری ممکن می\u200f شود. خودکارسازی هوشمند مانند رباتیک، پرینت سه بعدی ، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، خدمات و محصولات را باکیفیت بالا و در عین حال با تخریب کمتر محیط زیست و هزینه کمتر ایجاد می\u200f کنند. موج بعدی راهکارهای توانمند شده باهوش مصنوعی، حجم بی\u200f سابقه \u200fای از داده را از سیستم \u200fهای پراکنده گردآوری می\u200f نماید.

تعریف گردشگری

دکتر مهدی شامی زنجانی سه مقطع تحصیلی خود از کارشناسی تا دکتری را در دانشگاه تهران گذرانده و اکنون عضو هیات علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات این دانشگاه می باشد. حوزه تمرکز آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای دکتر شامی زنجانی، «تحول دیجیتال» است. در کارنامه وی بنیانگذاری و راهبری مواردی همچون گروه تحول دیجیتال (دیتیجی)، موسسه تحول دیجیتال دانشگاه تهران، رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال و دوره عالی (دی بی اِی) تحول دیجیتال دانشگاه تهران به چشم می خورد.

امکانات اقامتی

هر کدام از این نشریات، بر اساس نقش آن در فعالیت های عمده بازاریابی در گردشگری، طبقه بندی شدند، همانطور که توسط کوتلر، بوون و مکنس (1999) بیان شده است. سپس نویسندگان به طور مستقل طبقه بندی های اصلی و زیرمجموعه ها را برای تأیید صحت این اصطلاحات بررسی کردند. اگر یک نشریه بیش از یک منطقه را پوشش می داد، تنها محدوده بزرگ تمرکز شمارش می شد. جدول 2, تعداد مقالات در هر رده و زیر رده را خلاصه می کند و سه بخش زیر به تحلیل مقالات منتشر شده در هر رده می پردازند. به طور کلی برای مدیران گردشگری و هتلداری و به طور خاص برای مدیران بازاریابی, آگاه بودن از تغییرات اخیر در فناوری اطلاعات و ارتباط آنها با خدمات مشتری امری سودمند است.